En liten paus.

(null)

(null)

Åh vad jag älskar dessa blommor!
Vill alltid ha färska tulpaner, krispiga och vackra. Det ger glädje i en medelålders tantsjäl!
Liksom lite kattgos, tända ljus, blogg och bok efter lång jobbdag. 

Lyssnat på föreläsning av vår ryggkirurg i eftermiddag, intressant och kul, både med ämnet och med omväxling från ordinarie arbete. En varierande dag med minimöte med folk på fastigheter som ska granska medicinskt-tekniskt kompetenskort jag har gjort, och förutom "vanlig" operationskoordination har jag också beställt behörigheter till nyanställda, lagt in beställning på ändringar av kallelser och annat smått och gott.
Så som jag vill ha det - blandad kompott av allt möjligt:-)

Men nu sitter jag alltså här.
Lyssnar på dotterns spellista -Allt liv som månen ser - och njuter av musik, spinnande goskatt och snart bok.
En liten paus innan lövbiff-piffning.

Kramar ❤️ Johanna

Kommentera här: