Det är lyx.

(null)

(null)

(null)

En lugn och vilsam långfredag.
Sovmorgon. 
Långfrukost.
Läsning.
Promenad och sen lunch hos mina föräldrar.
Så gott och mysigt!
Blev så mätt efter mat och dessert att jag inte orkade äta nåt förrän sent på kvällen.
Det blev då nybakade frallor, på grahamsmjöl och vetemjöl, havredryck, kokosolja, solrosfrön och honung. Ljumna med ost...det är verkligen gott!

Påskafton idag.
Ska dricka kaffe och ta mig nåt litet att äta innan gymmet. Längtar dit, längtar efter att lyssna klart på ett podavsnitt med Skäringer & Mannheimer som påbörjades igår.
Längtar efter att svettas, ta i och känna att kroppen vill och orkar.

Framåt kvällen ska dottern hämtas vid tåget.
Det längtar jag allra mest till.
Att få krama om, snusa in hennes doft och pussa hennes tinning. Få ha henne hos mig några dagar.
Det är lyx.

Puss & Kram
Johanna ❤️

Kommentera här: