Nakendans i regnet.

(null)
Hemma ett par dagar då sambon har en del jobb. Sovit 10 h, det är kanske så kroppen vill läka ihop nu. Sömn, sömn, sömn...
Bara att lyda. 
Fortsatt trött nämligen.

Ska ta mig en liten promenad efter kaffet och frullen, blev ingen igår. Sen blir det vila med bok.

Halsen känns fortsatt som ett sår, bihålorna tjocka men andningen är bättre. Det är ingen som roar sig med att dra åt och sitta på bröstkorgen. Hesheten är tydlig men att andningen funkar - det är jag väldigt tacksam över.
(null)

(null)
Sambon har svårt att bara sitta still när vi är i stugan. Då kommer pill-uppfinnare-genen fram.
Belysningen fixade han i lördags, och igår blev  det nyuppsatt stereohylla i uterummet, så bra så! Nu kan vi tävla om vem som hinner sätta på vilken radiokanal först (förmodligen jag och då blir det P1:-))....!
(null)

Katten var helt förundrad igår.
Regnet vräkte verkligen ner, och åskan mullrade i utkanterna av Virserum. Korna sökte sig mot stugan, stod lugnt och idisslade medan regnet föll över dem. 
Tusse var inte intresserad alls av att sällskapa dem. Konstigt! Hade jag varit lite pigg hade jag gjort en nakendans i regnet.
Hoppas på fler tillfällen i veckan.
Och jag lovar, DET kommer inte läggas ut på bloggen!

Kramar ❤️ Johanna 

Kommentera här: