Brandgult och min tygvägg.

(null)
Tidig morgon går jag från huset till jobbet. 
Två och en halv minut tar det. Idag var temperaturen behaglig så dags. 
När jag gick ut från jobbet var det som at gå in i en vägg. En böljande värmevägg. 
Så galet varmt.
Tittade just nu på nyheterna som lovar regn i det mesta av landet till helgen, hoppas det verkligen. 
Moder Jord, universum....pliiiiis.
Hjälp naturen på traven.
Kom med regn! Blöt ner ängar, skog....fyll sjöar, åar, vattendrag. 
(null)
På jobbet ska det målas.
De brandgula 70-talspelarna (bara namnet på färgen är 70-tal! Vet ungdomar ens vad det är?) är snart ett minne blott. Känns bra:-)
Pippifåglarna blir kvar men resten blir grått och vitt har vi fått veta. Kul med förändring!
(null)
På min lilla ljudvägg runt mitt skrivbord har jag nära och kära uppsatta i pappersformat.
Det allra senaste är lilla bonusbarnet Leia och hennes fina föräldrar. 
Det är bra för själen att ha alla barn och sambo där på tygväggen.

Allsång på Skansen och Morden i Midsomer.
Det är en skön tisdag!

Kram❤️ Joey

Kommentera här: