Dagens musiktips. Och annat smått och gott.

(null)

(null)

En helg av mycket gott & blandat.
Brorsan från Stockholm här, med sin lilla goj-tjej Edith, så igår blev det samkväm med föräldrarna och god mat, rödtjut och...ja, handboll. Jag visste inte ens om att det var match men det blev jag snart varse, som det svarta får jag är i denna sport-familj:-). Och jag kan ju erkänna att även jag tyckte att det var lite spänning sista 10,1 sekunderna!

Brukar säga att jag liksom inte har genen för sport, att liksom gå igång på det. Min tävlingsinstinkt i ämnet är högst opåtaglig också, så jag var en sån där som ingen - och då menar jag INGEN - ville ha i sitt lag i skolan.
Såvida det inte gällde skolmästerskap i 60 meter, det var jag rätt bra på ändå.
Men bollar, det är ingen kärleksrelation mellan oss.

Sitter och spisar, för mig, ny musik.
The Wood brothers. 
Så jäkla bra! Riktiga musiker, inga datorkonster utan hederligt jäkla bra musicerande med ståbas och akustiskt sound. Lyssna vettja!

Framåt kvällen ska det kalasas för vår gemensamma vän som fyller 50 bast.
Kul att träffa gamla, och säkert nya, vänner och bekanta. 

Imorgon går brorsans bil med mig, Edith och honom till Stockholm och konsert. 
Tagit ledigt på måndag då SJ förhoppningsvis ska föra mig hemåt....!

God lördag med sooooool!!!

Kram Johanna ❤️
(null)

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

skriven

Andra bandet jag antecknar på dagens bloggvandring. Kul med nya namn.
Hoppas du var nöjd med konserten och att SJ inte strulade.
Jag är en gammal sportnörd som börjat tackla av. Måste bero på umgänget. ;) 60 meter var min favoritdistans. Inga kurvor. Inga vätskedepåer.
Ha en bra ny vecka.
Bosse Lidén

Svar: Härligt med musiktips:-)!

Konserten var magisk...och bilen hit gick fint. Håller tummen att SJ går imorgon bitti:). Håller med: 60 m, snabbt gjort och snabbt avklarat. Detsamma, må gott!
Johanna Roth

Kommentera här: