Vemodigt och vackert.

(null)

(null)

Blomma från mamma, som gör mig glad.
Hoppas på överlevnad och balkongutflytt efter köldknäpp och vinter.
En kan aldrig ha för mycket tulpaner ju!

Fredag eftermiddag, och jag är hemma efter jobb till lunch, prosecco-och matinköp.
Lyssnar på Sarah Klang.
Tar en kaffe och sista chokladpralinen från i julas, som min kära mamma gör. Såååå goda!
Älskar stunden med en kaffe och en sån gobit som liksom verkligen ska intas under andakt.

Matfix är snart på gång, när jag vilat lite.
Rödbetsrårakor med getostcreme, lax med pepparrotsost, krustader med ädelost ska fixas ihop. Gjorde en latvariant och beställde lite piroger, kycklingspett och västerbottenpaj från maxi delikatesser då jag inte varit helt hundra procent kry på ett tag.
Det blir också bra, och Ica ska ju leva de också:-)

Vemodigt och vackert.
Mjuk och kraftfull röst.
Inte det roligaste jag hört, men snyggt är det absolut. Och vemodet får sitt.
Skönt ibland.
Har varit i den känslan nu, så fortsätter så en stund tills sushi- och hämta-unge-på-tåget-dags!

Kram och god fredag❤️
Johanna
(null)

Kommentera här: