Så mycket bättre än natten.

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är tur att dagen blev så mycket bättre än natten.
Lungsen är okul just nu.
Skulle behöva ta patent på någon slags upprensning a la jätte-STOOOOOR. 
Vad festligt det hade varit. 
Att få liksom inte låta. För en dag, någon gång ibland. 
Kunna skratta utan att låta som att någon sätter på mig en stålkorsett. 
Kunna andas utan att tänka på att det är det jag gör.

Nåja.
Hem kom så mor, far, mina kära bonussöner, bonussvärdotter och så sönernas ömma moder. Allt för dotterns skull, för att fira myndighetsdagen och äta gott, vara ihop och skåla i bubbel (alltså, det är ju väldigt gott, bubbel!). Så himla mysigt!
Det bidde väldigt mycket mat dock så i dagarna tre har jag inga ide-problem gällande vad jag ska äta. 

Nu har katt och jag landat i favoritfåtöljen.
Han spinner så gott.
Nästan så mysigt som när dottern tog gitarren och satt och småsjöng i soffan i förmiddags. Det känns så lyxigt, att få höra henne här hemma ibland. 
Lilla stora tjej, som sjunger så att hela kroppen får läkning. 

Kattens burrande i mitt knä är också bra för kroppen. 
Rogivande.
Och typ, varmt.

Puss!
❤️

Kommentera här: