Lite färg.

(null)

(null)

(null)

(null)

Med indiska pennor och tulpaner som liksom log, blev starten på dagen fin.
Lite färg. Och glitter.
Dagen har inte precis varit glittrig rakt igenom men en bra dag, absolut.
En sån där göra-lite-liksom-överallt-dag då jag fixat lite med IT och beställt nya skrivare och datorer, hjälpt till där det strulat, skrivit in patient, beställt behörigheter, planerat och bokat till operation...en skön mix av allt.

Dessutom har en fin kollega haft födelsedag.
Det är ju värt att fira lite:-)!
En kollega som i ganska mycket är lik mig, som jag känner mig väldigt hemma med trots åldersskillnad. Vi känns som systrar, tänker jag. Är glad för denna människa! 

Mannen fick fortsatt icke-indisk mat. Igår älgbiffar, idag kyckling i ugn och ris (och utan curry). Fick besök av lillbonus, så mysigt!

Nu är John Blund här...
Längtar efter säng och bok en liten stund.

Kram och God natt!
Joey❤️

Kommentera här: