Kreativt pill & musik.

(null)

Behövde lite kreativt pill efter jobb, så som frallbak till hög musik: Miss Li, Håkan Hellström, Säkert, Joel Alme....
Det doftar gott här nu, och min kropp är nöjd av degknådande och avsmakning tillsammans med Bregott, prästost och paprika. Väldigt gott!

Varit på lungröntgen idag, och blev kallad tillbaka för att de ville ha en ny vinkel på bilderna. Jag hoppas att det betyder noggrannhet och inte att de hittat nåt. 

Mässlingsvaccin dos nr 2 har jag fått också. Fick en dos när jag var fem då det förekom mässling och de flesta blev immuna mot sjukdomen. Redan då var jag lite lungklen så då ville de att vaccinet skulle ges till mig. 
Så nu har jag fått livslångt skydd, vilket ju är lite piffigt tänker jag.

Och jo. 
Jag har jobbat idag också!
Rtg tog nog 7 minuter och vaccinet 2:-)
Gick dock tidigt, kände mig lite ohågad och lite fundersam och åkte till matbutiken och inhandlade mat innan frallbak. 
Jag vet en som kommer att bli glad vid uppvaknande på torsdag morgon, här hemma. En som gillar dessa frallor.
Och det är ju bra.

Kram Johanna ❤️

Kommentera här: