Bra steg.

(null)

Ikväll en slags nöjd känsla.
Att efter flera veckor äntligen gå till träningslokalen och träna, om än ett försiktigt och lugnt pass, ger mig den känslan.
Av nöjdhet.
Att kroppen kanske orkar igen, sakta men säkert. 
Är förkyld, har ingen vidare musik i lungorna, men kroppen är ändå piggare. Lusten att träna har infunnit sig och det är ett bra steg!

Sen jag började som operationskoordinator på heltid har jag grottat in mig lite i det. För att lära mig det, bli bekväm med det och utveckla mitt sätt. Lite på bekostnad av annat, att jag blir lite rädd för att göra annat.
Idag sprack bubblan, vilket var bra!
Fick vara på vår inskrivningsmottagning och skriva in patienter inför planerade operationer, som jag egentligen inte alls är haj på men vad kul det var! Och vad bra att stiga ur bubblan lite. 

Nu är det kattgos efter veg-lasagne som blev över i helgen. 
Nu nöjd - imorgon träningsvärk förmodar jag:-)

Kram ❤️ Joey

Kommentera här: