Roligare ju mer en begriper.

(null)

(null)

Haft en bra dag, full rulle med planering, omplanering och möte. 
Jag säger det igen: jag har ett superkul jobb!
Och nä, uppdraget som ordförande för förvaltningsgruppen i dokumentation är inte ett jobb på heltid som det kanske lät som.
Det är ett uppdrag som jag får lägga ca en halvdag i veckan på. Jobbet som operationskoordinator vill jag inte lämna - det blir liksom roligare och roligare ju mer en begriper liksom. Det är mycket pusslande, knåpande och funderande varje dag. 

(null)

Huset är pyntat inför julen.
I år har jag tagit fram betydligt fler tomtar än förra. För att jag fick feeling, helt enkelt.
Alltid nåt, för julklappar har jag inte handlat än. Kom på i söndags, att det bara var en vecka kvar liksom...men det är lugnt.
Har min lista där jag i förväg skrivit upp vad jag ska köpa så jag brukar fixa allt på ett par h.
Och i år blir det i minskad skala.
Ingen behöver egentligen så mycket, men det är roligt när en hittar nåt kul eller bra!

Vi kommer dock vara en härligt brokig skara på julafton. Min unge och alla bonusar, bonussvärdotter med barn, vänner och syskon, föräldrar. Det känns fint!

(null)

Tittar på Zara Larsson i Ghana, där hon besöker barn med läpp- gomspalt som får möjlighet till operation genom Smile. Mycket intressant!

Ha en go kväll.
Johanna ❤️

Kommentera här: