Knockad och så en bra söndag.

(null)

(null)

I går en fantastisk konsert på Stortorget med Carcamo. 
Svängigt som bara den, med slagkraftigt ömsom mysigt mellansnack och med kloka texter. Fantastiska musiker.

Efter det Rent igen, med denna sköna vän.
Så stark föreställning. Blev knockad av känslor, av sången, av handlingen. 
Så galet bra.
(null)

(null)
Idag ställde jag klockan tidigt, för att vi tre damer skulle supporta våra cyklande män då de cyklade Bjäre runt. En liten god fika på vägen, fina samtal i bilen och så hejarop när männen kom i mål.
(null)

(null)
Så kom de då i mål.
Trötta, rätt slitna men nöjda. Och med cykellusten stillad ett tag framöver.
Bra jobbat att köra åtta mil, något jag aldrig skulle orkat. 
(null)
Vi fick god mat på en riktigt bra krog i Ängelholm. God, krämig fisksoppa så att jag nu känner mig gravid. Creme Brulée och glass till dessert. Espresso.
Orkade köra hem också, i ösregn mesta tiden.
Men med ännu fler fina samtal. 
En bra och annorlunda söndag!

Nu gäller det att insupa kvällen.
Ta in den med varje cell i mig.
I morgon åker min älskade unge hem igen efter en månad hos mig. 
Det blir tungt.

❤️
Joey

Kommentera här: