En sån symbol.

(null)

(null)

Egentligen var jag så trött, så första tanken blev "orkar jag det"...? 
Men nästa tanke var att jo, det ger energi.
Ni vet vissa människor ger ju energi, där samtalen skiftar mellan högt och lågt, yta och djup. Skratt och allvar. Så bra att jag gick till min goda vän igår, fick ett glas rosé och antipasti och satt där några timmar.
Så glad för alla fina vänner, tack för att ni finns både i glädje och sorg❤️ - ni vet vilka ni är!
(null)
Regnbågen visade sig från vännens kök, så tydlig och fin. Och vilken fantastisk symbol den blivit, för människors lika värde!
(null)
Idag blev det långsov, balkongfrukost och så kaffe på stan mitt i bruset av människor och karl-Oskardagarna. Mysigt med jippo!
Bondens marknad har börjat och solrosorna ville följa med mig hem...så vackra!
(null)
Nu blir det DN på balkongen, lite bok och sol innan kvällens icke särskilt välplanerade begivenheter!

Kram❤️

Kommentera här: