En otroligt seg historia.


(null)
När väckarklockan ringde kände jag mig lika trött som när jag lade mig igår...försöker dock här pigga upp mig lite vilket väl gick sådär...!
Det har gått bra att jobba ändå, lite musik och go kollega, lite snack och mycket planering så går jag igång:-)

Fick lite trista besked igen.
Lungläkaren ringde avseende en odling som gjordes i förra veckan, som visar att jag åter har en basseluska i lungsen (och med all säkerhet i bihålorna eftersom jag är tjock i huvudet och snorig). Ny antibiotikakur således, i tio dagar. Nytt besök på öronkliniken inplanerat. 
Misstanke om immunbristsjukdom så prover ska tas imorgon...

En otroligt seg historia onekligen.
Samtidigt på nåt sätt skönt när läkarna på lung går ihop och diskuterar, funderar över vidare åtgärder. Äntligen ändå.
Jag känner ju att jag inte är hundra, det går aldrig tillbaka liksom även om jag bitvis blir piggare. 
Ber en bön till stjärnorna, moder Jord om att vaka och ge svar som kan göra mig bättre.
Önskar så att jag ska få bli riktigt pigg igen!!
(null)
Är ändå hyfsat pigg, orkar vara lite social.
Efter jobb blev det utefika med goa vännen, i ljummen förhösteftermiddag. 
Så skönt!
(null)

Valde att inte träna på gymmet idag pga lite tjockhuvud så det blev en promenad med sambon ikväll istället.
Fortfarande ljummet och ljuvligt.
Som en liten värmebonus.

Kramar Joey ❤️

Kommentarer:

1 Elisabeth:

skriven

Fy vad tråkigt😟 Hoppas att det "bara" är en seg infektion. Krya på dig

Svar: Hoppas på det! Tack❤️
Johanna Roth

Kommentera här: