Än så länge ganska mysig.

(null)
Espresso house.
Sköna fåtöljer, gott fika och fin vän.
Fina samtal så tiden glöms bort.
Så värdefullt. Bra sätt att ladda batterierna på!
(null)
Min kära kollega och jag blev fångade på bild till uppdaterad power point-information. En info som används vid presentation för konceptet som följs vid knä- och höftprotesoperationer. 
En riktigt fin bild tycker jag!
(null)
Precis som denna vackra bild över lillbonus och sambo. 
Ansiktsmask som ska dra ur porerna, som inte verkade JÄTTEskön att dra av. Lite som att byta ansikte....!

Ska ikväll ge Det som göms i snö en chans till. Kriminalare byggd på Leif GW Persson som började förra veckan. Den var ett sömnpiller då men eftersom sambon önskar ge den en chans till så ställer jag upp på idén - en gång till men om ingen bättring så lägger vi ner.
Då är det slöseri med tid. 

Dagarna går fort.
Tisdagen är snart slut.
Veckorna springer. 
Än så länge känns höstbörjan ganska mysig.
Gillar mysbelysning och tända ljus.
Jag ska nog överleva det, även detta år.

Kram ❤️ Johanna 

Kommentera här: