Lite att fundera på.

(null)

(null)

Nu börjar de komma.
Blommorna i trädgården.
Inte så många ännu men det är på gång på alla små platser, och jag älskar det!!
Känns välkomnande, varmt och det lyser liksom upp.
(null)

En bra dag även idag.
En del snabba puckar, med pusslande som följd. Telefonsamtal och ändringar. Planering. Vårdgaranti-ärenden som jag lär mig nytt om varje dag...inte helt enkla regler.
IT-pill, webbaserade Tilda-fix. 
Gillar mitt nya nyckelband, i regionens ill/gröna färg. Har ett rosa också:-)
(null)

Promenad till Ica mitt i stan.
Lite kyligt men ändå skönt ute.
Funderar ifall det nånsin ska bli klart, den där gården mellan nybyggena som jag passerar mest varje dag...? Fint blir det säkert. Tids nog.
Gav mannen matalternativ för kvällen: 1. God soppa 2. Biff på macka med stekt ägg.
Det blev det senare. Så färsen är på tining och jag hämtar andan på köksbänken en stund.
Skönt att varva ner lite.

Varit rätt rosslig idag igen. 
Inhalerat på jobbet...några dagars frist var ju skönt men hade hoppats på bättring på riktigt. Vill inte tänka tanken men gör det, och har gjort det, senaste halvåret. Att jag märker tydlig förbättring då jag är iväg ett par dagar iväg från min lille ludne (katten alltså. Inte sambon). 
Denna goa, fina, keliga, underbara kille....
Det är tungt att inse. 
Och lite att fundera på.

Puss och kram
❤️
Johanna 

Kommentera här: