Grundlurad.

(null)

(null)

(null)

(null)

Vaknat efter extremt lång fredag, grundlurad till tårna av mannen då jag trodde målet var Bordeaux. Men nej!
På flygplatsen blev vi upphämtade av hans vän Chris, körda i bil ett par timmar till La Rochelle till hans hus och fru. Vid tre inatt var jag såååå mätt, trött, lite lullig och nöjd att jag var tvungen att rasa i säng. 
Ja, överraskningarnas man - det är han. 
En djävel på att ljuga - jo jo!

Dags att se vad denna lilla stad har att erbjuda. Marknaden ska vi besöka, ser fram emot det, och att se arkitekturen, havet...!
Det är en förmån att se Frankrike på insidan. Ses hemma, äta och leva med de som bor här. Det är en intensiv helg men jag tänker att det ger mersmak för längre tripper.

Och Bordeaux vill jag till!

Kram ❤️

Kommentera här: