Cykeltur och guld en vanlig söndag.

(null)

Är nöjd att jag åkte upp till Stockholm, för att få uppleva konserten. Det var verkligen magiskt, som jag tänker på flera ggr om dagen. Så imponerad av musikaliteten hos alla, och glädjen. Så himla bra!

Haft ännu en lite krånglig natt.
Med inhalationer och upprätt läge. 
Är så innerligt trött på det att jag känner att humöret blir påverkat. Jag blir ledsenlåg och toktrött. 

Efter frukost följde jag i alla fall med på en stilla cykeltur södra bergundasjön runt. En mycket fin runda, utmed sjön större delar av turen. 
Vitsippor, grillplatser och stilla spegelblankt vatten.
Och mannen i mitt liv.
(null)
Väl hemma igen var grannarnas sötnöt Cava ute, som älskar kel. Så go:-)!
Suttit ute en del, läst i bra bok, Ljuset vi inte ser. Om andra världskriget från olika perspektiv. Väldigt bra skriven. Om pojken  som tvingas med i hitlerjugend, om hur de tvingas slå och förnedra de som är svaga.
Om pappan som flyr med den blinda dottern som upplever kriget genom dofterna och ljuden.
Om hur de försöker överleva så gott det går, var och en på sitt sätt.
(null)

(null)

Lättlunch med äggröra, purjo, tomater, ruccola o prosciutto. 
Bubbelvatten. Fräscht och gott och uppladdning inför vad som blev guld i hockey till mannens stora glädje!
Det är kul med alla glada människor ju även om jag liksom saknar den där idrottsgenen som gör att en går igång. Har liksom aldrig gjort det. Men jag är glad för min lakersfans skull:-)!

Så kan det gå, en vanlig söndag.

Kram Joey ❤️

Kommentera här: