Inte mycket mer än så.

 
Från soligt Stockholm till regn, sol, regn på vägen. Lite lätt skiftande väder på resan hem idag således, efter härlig helg med indisk mat, prat, kräftskiva, fest och skratt. Framför allt har jag fyllt på med min unge....så gott.
 
Tusse ville krypa in i mig när jag kom hem, var så galet kelen lille gossen. Kramade om och gick direkt till vallokalen för kyrkovalet.
Som alltid vid val känns det högtidligt.
Det var kö, så det kändes högtidligt ändå att så många ändå verkar rösta. Nu kan inte jag göra mer i alla fall, men jag har gjort vad jag kan.
 
Nu är det fåtölj, kaffe och katt ett tag till lill-bonus kommer hem. Lite käk får jag sno ihop, tänker jag. En tvätt ska tas om hand. 
Mycket mer än så blir det inte idag. 
Borde sjunga stämman till Psalmus Hungaricus som vi har att jobba med i kören.
Men, det får nog bli imorgon istället.
 
Kram ❤️ Johanna

Kommentera här: