Härliga dagar o tidigare liv.

 
 
 
 
 
 
 
Intensiva dagar med ett gäng huvudhandledare på VFU-konferens i Stockholm är till ända.
Godaste maten jag ätit på restaurangen Farang på Östermalm, promenader från Queens hotel till Münchenbryggeriet för ännu mer god mat, galej och dans, föredrag från fysioterapeuter, sjuksköterskor och lektorer om hur de jobbar med student-handledning, skratt och härliga samtal. Väldigt härliga dagar!
 
I eftermiddag var det dags att skiljas åt när resten av gänget åkte hem, och jag stannade kvar för lite bror- och dottermys.
Är nu på söder, bubblar in mig lite efter uber-sociala dagar...dags att klappa om min introverta sida lite innan nya äventyr imorgon.
Halloumibiffar, potatis i ugn och jordnötssås i broderns kök blir ikväll lagom socialt:-)
 
Stockholm visar sig från sin vackraste sida, sol och kyla, blå himmel och så alla dessa ljuvliga hus! Någon gång behöver jag nog bo här, gillar verkligen denna stad. Undrar om jag bott här i nåt tidigare liv eftersom jag mår så väl...?
 
Puss på er!
 
Joey ❤️

Kommentarer:

1 Ulla-Karin:

skriven

Låter som fina dagar, intressanta o givande o roliga. Stockholm är en underbar stad! Åker dit på torsdag 💜

2 Johanna:

skriven

Mycket bra dagar! Håller med, Stockholm är härligt med sina magiskt vackra hus, sin atmosfär, gränder och utbud av allt! Ha det fint när du är där🌸

Kommentera här: