Sång med kraft.

 
 
 
 
Naturen sjunger av kraft, av alla blommor och grönska. Det är verkligen sagolikt ute just nu och jag vill bara ta in, med varje millimeter av min kropp och själ. För att verkligen känna. 
Magiskt är det.
Jag önskar det fanns en paus-knapp.
Att få pausa detta sköna, för att liksom kunna njuta längre tid.
 
Vårstad idag.
Människor i sommarkläder, musik överallt, solsken. kaffe med mor och far vid Växjösjön, lunch med fina bonussonen på stan och kaffe i trädgården.
Sol och bok.
Lång och snabb promenad i vårt vackra naturreservat efter en stund vid pianot.
 
Sååå välbehövligt att sjunga!
Helt ljuvligt att få utlopp, att få känna tonerna i magen, i hela kroppen. Känna att stämbanden faktiskt fortfarande kan. Jag behöver sången. Musiken. Jag skulle vilja göra det mer igen. Det är en må-bra-grej. En ventil. Ett skapande som är som balsam. 
 
Idag har jag haft en väldigt fin dag!
 
Kram Joey ❤️

Kommentera här: