Så får det bli.

 
 
Jobbade till lunch, och gick sen ut i sommarvädret...
Hoppas innerligt att det blir mer sommar trots sköna maj, med en hel massa regn nattetid så att vattennivåerna ökar på sig!
I vilket fall som helst är det fantastiskt.
Tog en liten lättlunch med ost- o paprikamackor avokado o äpple i solen. Och vatten såklart. 
 
En liten paus då jag åkte o bytte mina däck för att sen återgå till eftermiddagslur i solen och läsning i Elena Ferrantes Hennes nya namn.
 
Funderar på vad jag ska bli när jag blir stor. Om jag ska göra nåt annat och i så fall vad. Först ska jag bli bra på det jag gör idag, men när jag är tillräckligt bra på det finns kanske någon ny rolig utmaning...! Den som lever får se.
Kanske dyker nåt upp bakom hörnet när en minst anar det:-).
 
Meditation i sol.
Så får det bli.
 
God fredag till dig!
 
Kram ❤️ Joey

Kommentera här: