Mitt i lummiga skogen.

 
En skogstur idag med dottern var bra, för att få lugn i själen och humöret förbättrat efter en mycket seg start på dagen.
Jag gick fort medan ungen sprang sammanlagt över 1 mil. Hon barfota, jag med skor.
Bokhultet är verkligen otroligt vackert, liksom mjukt inbäddat av ofattbar grön färg full med syre. 
 
Visste inte att det fanns en minnesplats för älskade husdjur, men det gör det. Mitt i lummiga, lugna, fågelkvittrande skogen. Så fint! Blev riktigt glad när jag såg det, att det finns en plats för våra ludna vänner en dag när det är dags.
 
Grillat ikväll, halloumi och kyckling, grönsaksspett med fetaostsås, färskpotatis i ugn och kokt färsk kronärtskocka. Mycket bra och gott efter att bara ha ätit frukost och en näve nötter. Jag märker att jag mår så mycket bättre när jag äter så, magen får vila längre chok vilket den verkar tycka är fint.
 
Det har varit bra med lite lugn idag, motion och handling. Imorgon är det dags att köra upp till storstaden med älskade ungen, för att där umgås ett par dagar Innan jag åker tillbaka. 
Känns hyfsat ändå eftersom hon kommer tillbaka om bara 2 veckor för jobb:-)
 
Kram ❤️ Joey
 
 

Kommentera här: