Märker rastlösheten.

 
 
Så otroligt skönt att träna efter frukost idag,
med Laleh i öronen och koncentration på orden. Rytmen. Musiken. Då går benen av sig själva på löpbandet. Svetten rinner, musiken låter mig hå in i bubblan och benen springer....
Välbehövligt för kropp & knopp efter en ganska lat helg. Som en bra drog det här med att träna. Jag märker rastlösheten i mig om jag låter bli mer än en dag. Behöver långpromenad, löpning eller cykling, gym...variation gärna men någon typ av rörelse för att inte hjärnan ska gå i spinn. 
Good shit!
 
Min älskade unge hämtade jag vid lunch.
Hälsade på hennes kära morföräldrar innan lunch med halloumibiffar, potatis i ugnen och sojabönor. En lugn och fin eftermiddag med kökshäng, kaffe, prat och musik.
Anastasia på Netflix. Och lite packning.
 
Nu sovdags.
Imorgon en Österlen-turné.
 
Kram Johanna ❤️

Kommentera här: