Livet för dyrbart.

 
Sommar i P1 med Dogge Doggelito.
I bilen Richard Söderbergs sommarprat, riktigt bra. Tänkvärt med mycket mod och kärlek.
Om det svåra att vara annorlunda, utstött bara för att kärleksnormen inte kunde följas. 
 
Nu Dogge alltså.
Lite vila efter bilresan från hemstaden till Fridas nya hemstad. 
Solen skiner i Stockholm. 
Blåser gör det, men solen visar sig från blå himmel.
 
Min tanke är att jag ska lyfta härifrån om en stund och gå ut en sväng. Röra på benen efter mycket stillasittande. 
Dottern hade övningsabstinens och var tvungen att dra till skolan några timmar för att öva skalor och låtar. Tänker att passion är häftigt. Att tvånget inifrån är rätt häftigt, suget att göra, att sträva efter förbättring. 
 
Jag behöver musik.
Övning i att lära sig ny sång, ny stämma. 
Ny röst. Teknik. 
Ska se om någon trevlig kör vill ha mig med till hösten, för att min själ ska få spritta lite:-)
 
Livet är för dyrbart för att låta bli att sjunga.
Att förbättras. Även vid en så ansenlig ålder som min.
 
Kram Joey ❤️
 

Kommentera här: