Sväng, fars och utflykt.

 
 
 
Äntligen känns kroppen som vanligt.
Tränat idag så svetten yrt och det var himmelskt skönt. 
Energi till träning, liten promenad, teater och utflykt så japp, I am back.
 
Har en sååå bra spellista på Spotify som har sånt sväng att det spritter i kroppen både för träning, dans och när livslusten behöver få utlopp. Listan heter just Sväng, som min idag 49-årige bror fixat så fint.
Födelsedagen firar han för övrigt i England med goda vänner.
 
Mamma, mannen och jag har idag kollat in farsen Tre steg i snedsteg i museiparken och blev mötta av sol och blå himmel.
Duktiga aktörer och aktriser, som jag som inte är överdrivet förtjust i just fars, var imponerad av. Bra timing, tempo och drag och därtill mycket bra musik både före, under och efter teatern.
Tycker att ni ska gå och se denna välspelade fars som går Tors-sö nästa vecka igen.
 
Mannen ville lufta sommarbilen efteråt så vi tog en utflykt till mitten av ingenstans: Olofstorp där det ligger ett coolt ställe Smoke & Junkyard.
Som en härlig blandning av loppis, Tyrolen, Café de luxe och festival på en och samma gång. God mat, våfflor, sprit, öl och läsk serveras i denna härliga miljö. Besök den!
 
Vilken bra dag jag har haft idag.
Vattnat mina blommor på balkongen, sugit in lite sol och har nu ludne lillkillen i knät.
Tacksam.
 
Kram ❤️

Kommentera här: