Mina platser på jorden.

 
 
 
 
Jag sover så otroligt gott i stugan.
Ovanligt gott således.
I tystnaden som råder är det lätt att bara va, utan distraktion av något alls.
Jag sover hårt, som jag aldrig gör annars.
Tror att själ och hjärna går på paus.
Konstaterade till frukostvyn idag, och vid det stilla vattnet igår att nästa år ska vi vara där ytterligare några nätter. För att tanka in lugnet. 
 
Lillbonus med kompis mår också gott där, att hänga ute. Kasta pil, boomerang och springa ifrån ungtjurarna (:-)), ta en tur i skogen...
Rastlösheten kryper inte på utan de nöjer sig med det lilla. Sover likt björnen i ide gör de också.
 
Nu åter hemma då storbonus ville ta en fika med oss. Sitter så i vår vackra trädgård, och konstaterar åter att småfåglar låter betydligt mer behagligt att skränande fiskmåsar. 
 
Lavendeln som blommar är vacker, fikonträdet och hortensiorna likaså.
Mina platser på jorden är fina, på helt olika sätt. 
 
KramJoey ❤️

Kommentera här: