Tämligen skönt.

 
Nu har vi två vackra träkvinnor i fönstret, den stora från yngste bonussonen och den mindre efter att    sambons barn varit i Thailand och shoppat. Så fina! De passar där mellan mina tokblommande orkidéer. 
 
Jag börjar komma igång igen, efter slö period vid jul- och nyår. Var otroligt opeppad för träning idag men oj så skönt det var - väl där med musiken i öronen. I bubblan, svettig och kämpande. Träningen är nog minst lika viktig för min psykiska som min fysiska hälsa. Utlopp för saker och påfyllning, och bara att känna att kroppen orkar lite, lite mer är så kul.
 
Serien Skam läser jag om på sociala medier, alla verkar prata om den och se den. Kollat några avsnitt, och jo - den speglar nog den tiden av livet på ett ganska sant sätt som jag känner igen mig i. Jag vet dock inte om den är sååå fantastisk men jag måste nog se hela för att förstå det kanske. Väldigt duktiga skådisar är det, och jag gillar att det liksom är filmat som en dokumentär mer än som en regelrätt tv-serie. Känns mer äkta på så sätt.
 
Och så tänker jag att det är tämligen skönt att va vuxen:-)
 
Kram Joey
 

Kommentarer:

1 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Tjusiga

Kommentera här: