Barbamamma njuter.

 
 
 
 
Som en barbamamma kände jag mig när jag promenerade till gymmet efter slö, underbart skön morgon. Har inte kommit in i regelbundenheten i träningen efter helgerna, och nu vill jag det. Får ha lite tålamod med mig innan jag är i form igen. Var så otaggad idag att första minuterna var direkt plågsamma, men sen kom andning och muskler igång och då blev det ett skönt, svettigt, välbehövligt pass! 
 
Agerar just nu moraliskt stöd till mannen som ska dra routern till mellanrummet istället för i sovrumsgarderoben. Mitt uppdrag innebär att jag sitter här, och småpratar, bloggar och liksom finns. Ganska enkelt, faktiskt:-)
 
Snart dags för promenad tilL vårt lilla Coop för att skicka iväg nya brillorna till dottern. Fina, runda och brunmelerade som satt som en smäck på henne. 
 
Resten av dagen ska jag läsa, elda i brasan och njuta av livet. Dricka ingefärs-och citronvatten.
 
Kram ❤ Johanna

Kommentera här: