Som en kaxig drottning.

 
En sån där mysig söndag är det.
Då jag sovit som en stock i 9 h, vaknade i lugn och ro, småpratade lite innan jag steg upp...iklädde mig träningskläder, drack kaffe och gav mig av till gymmet. 
Såååå härligt träningspass där svetten rann, så jäkla skönt tycker jag. Blir kondition, mage och ben mest när armbågen är väck i pannan. Körde ett par lugna grejer med armarna men utan större vikter. Alltid nåt!
 
Har sen varit och tvättat bilen tillsammans med min sambo. En stund fick den vara alldeles glänsande röd, som en kaxig drottning verkligen:-). Det är mysigt att tvätta bilen. Får goda minnen av första bilen, när jag åkte hem till pappa och hade gemensam tvätt på garageuppfarten. Småprat och biltvätt. Inte alls  
att förakta. Efter Maxi-runda är den inte riktigt lika glänsande men dock en klar
förbättring från innan dagen idag. 
Liten tur till butik för spikinköp fick det också bli. Lite mysigt att fixa ärenden ihop. 
 
Nu får det bli lite musik, läsning och fåtölj.
Tusse måste få sin kärlek också. Och min hjärna.
Mannen putsar i garaget, där han får lite meditativ känsla. 
 
Ha en fin söndag!
 
 
Pussens!

Kommentera här: