Riktigt festlig

 
 
Det blev en väldigt udda fredagkväll.
En ovanlig kväll, oavsett veckodag faktiskt.
Jag och lillbonus skulle gått på mello-genrep men då hon låg i feber o halsfluss fick jag med mig vännen Maria istället. 
Att se på tv mot live är en väsentlig skillnad, med en annan känsla för ljud, ljus och koreografi. 
Riktigt festligt, faktiskt, och jag har ett par favoriter för morgondagens riktiga deltävling:-)
Ove Törnqvist är kanske inte en av dem men satan i gatan vilken rock-gubbe med snart 88 år på nacken! Riktigt coolt, lirade munspel som en Gud och rev ner massor av applåder.
 
I huset är det 18-årsfest då storbonus fyller. 
25 pers, pizza, dryck o musik. Det verkade va nöjda festdeltagare när jag dök upp.
 
Snart sovdags, efter att ha känt mig lite stickig i halsen och varit än mer trött i veckan. Tänker att helg och sömn kan upprätta immunförsvaret. Promenader, läsning, biltvätt...lite lagom helg:-)
 
Kram o god natt

Kommentera här: