Lite magiskt sådär.

(null)

Fredag och tidig hemgång är så lyxigt att det nästan är overkligt!
Att kunna bestämma att en jobbat klart och kunna gå hem är liksom lite magiskt sådär:-)

Satt på en tvätt, plockat ur diskmaskinen, ätit.
Klockan är ännu inte två, och jag sitter i fåtöljen med goa katten i knät. Timbuktus bok En droppe midnatt.
Väntar kaffebesök av god vän. Prat och kaffe.
Sen promenad eller gymträning, har inte bestämt mig ännu. 

Fick igår en länk på ljuvliga framträdanden där min dotter är med i en vokalensemble och ett klipp som är med hennes kvartett, Krusbärskvartetten. Hoppas den funkar, jag blev glad av det - spel- och sångglädjen liksom flyger igenom skärmen! 
Jag hoppas kunna skänka även dig lite fredagsmys!
https://onedrive.live.com/?cid=5fa6854265514001&id=5FA6854265514001!105&authkey=!APkrkYBy31qU9zU

Kram och fin fredag!

❤️
Joey

Kommentera här: