Apoteket blir glada.

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En härlig julafton blev det, med goa människor, god mat, skratt, samtal och Karl-Bertil Jonsson...
Tacksam att alla barn samlas här, under vårt tak.
Att få ha möjligheten att se alla samtidigt är en ynnest som gör gott i modershjärtat.

Idag julotta.
Klockan ringde 04:50, och samling var kl 06 för uppsjungning i domkyrkan.
En fullsatt kyrka, med Ingemar Nordström som saxofonist, många vackra sånger och psalmer. Tända ljus. En fin, om än hiskeligt tidig morgon!

Nu är huset städat, och jag slappar lite innan födelsedagsfix för kära mor.
Det blir älgchili i tunnbröd, guacamole och grönkålssallad på menyn. 

Försöker gå in mina nya dr martens också, efter infettning av lädret, iklädd compeed och ullsockar. Inte JÄTTEangenämt men det blir bra, om några månader - det vet jag av erfarenhet. Apoteket kommer tjäna massor på mig när jag tar slut på compeed-lagret...
De blir nog glada.
Och fötterna också, efter ett tag:-)

Kram till er och god fortsättning!

❤️

Johanna 

Kommentera här: