Magisk kraft.

 
Solen är inte tillgänglig denna gång, men det är ändå behagligt. Blir dock inte samma vila som jag älskar, med en bok i solen. 
De lovar soldis till imorgon så jag hoppas att sista dagen blir fin.
 
Nästa helg hoppas jag på vackert väder då det är dags för Sthlm igen, och ny flytt av min älskade unge. Förhoppningsvis till en lägenhet där hon kan finna ro, där det inte bor insekter och där inte kylan är rå....
Ska bli gott att få krama om, även om det bara är snabbvisit. Längtar. 
 
Hade önskat att den konsert som blev inställd vid attentatet 7 april, skulle varit i helgen. Tror det blir en magisk kraft i den, då all energi från den dagen ligger samlad i all övning, texterna, musiken. I alla känslor som omgav ungdomarna. Jag missar den dock, den är en vardag nästa vecka och det är svårt att få till. Missar såklart mycket. Storbandsjazz-konsert igår, och små öppna gig lite hela tiden som jag gärna sett och hört. Så är det. Får va glad åt det jag kan se. Längta till det.
 
Just nu sjungs det utanför lägenheten.
En vacker mansröst sjunger inhemska sånger. 
Det är nåt jag får va glad för att få höra:-)
 
Kram Joey ❤️

Kommentera här: