Näring åt själen.

 
 
 
 
Fantastiskt njutbar dag denna fredag! Morgonpromenad runt växjösjön i rask takt. Svante Thuresson i öronen.
Löven singlade stilla ner liksom lite då och då som för att säga att de behöver faktiskt gå i vila. Så jag kom överens med dem att ja, ok...det må gå. Stilla och fint så länge jag sen får sparka i alla nedfallna löv som lockar från backen. 
Jag har fått förlängd sommar.
Fantastiska veckor med ljuvligt väder och fina upplevelser....tack Moder Jord.
 
Att ha min äkta, fina dotter hemma är också ljuvligt. Vetskapen att ha henne här värmer, kaffestunder, matglädjen och idag bilfärden för att överraska mannen i stugan med steka ägg-mackor...samtalen. Tystnaden. Jag njuter verkligen av hennes närvaro och är så glad att få vara mor till just denna unga kvinna❤️
 
Och ikväll goda vänner på besök.
Gott bubbel i bubbelpoolen, skratt och allvar, mat och god dessert (tack Maria!!), gott rödtjut...
Så otroligt skönt att bara va. Sitta ihop och samtala om stort och smått, men allt viktigt. 
 
Näring åt själen har dessa dagar givit.
 
Kram ❤️

Kommentera här: