Livsandarna.

 
Min ludne lille kille är extremt kelsjuk.
När jag stod och gjorde kaffe reste han sig på bakbenen och sträckte sig upp mot mitt lår tills jag lyfte upp honom. Så nöjd så.
Lika sur blev han när jag la honom tillrätta ensam i fåtöljen för att passa på att ta en sjö-promenad innan dags för nytt regn.
Nu spinner han dock högt i mitt knä igen:-)
 
Vivian Buczek för dig som gillar jazz, kan rekommenderas. Riktigt begåvad med skön pipa. Dessutom rolig att titta på live då hon har högenergi på scen. 
 
Solen bryter igenom duggregnets blågrå moln.
Ändå rätt vackert ljus som gör att löven skimrar med alla sina färger. Skönt ute, friskt men mindre blåsigt än igår. Livsandarna vaknar av promenad och samtal med min käre far. Lyxigt att kunna ha honom som promenadsällskap!
 
Ha en fin söndag!
 
/Johanna ❤️

Kommentera här: