Välbehövlig fredag!

 
 
Så otroligt skönt med ledig fredag!
Sov i 10 h, vilket var väldigt välbehövligt efter 1 veckas trötthet. 
Solen skiner, och stan visar sig från sin absolut vackraste sida. Tänkte träna på gymmet men tog istället en långpromenad med flås (förkyld så att kanske mer flås än tanken var). Köpte en fin ros till farmors grav. Njöt Lalehs nya skiva. Freddie Wadlings samlingsplatta. 
Dammsugit, tvättat, handlat.
Underbara dag!
 
Igår fick jag en liten operation utförd på min underarm, en förmodad liten fettknöl under huden som jag stört mig på och klämt på länge, men liksom inte tagit tag i. Så, nu är den avlägsnad och jag har några stygn. Skönt!
Kom på att jag inte kan slå vissa slag med högerarmen på självförsvarskursen men får väl öva på vänsterschwungen då:-)
 
Nu är det läsdags.
 
Kram och god fredag!
 
Joey ❤️

Kommentera här: