En sån ljuvlig dag!

 
 
Jeeeesus vad skönt med ledig dag efter intensiv vecka!!
Gick upp halv 7, tog frukost m dottern och tog mig sen till träningslokalen för löpning -och styrkepass. Otroligt skönt att min kropp är samarbetsvillig och utan större allergipåslag. Ökade löpningen från 2 till 2.5 km, och det känns riktigt bra. Nästa vecka ökar jag lite till:-)
Jag gillar att toksvettas vid träning och det gör jag med lite spring i benen.
 
Nu är klockan bara förmiddag och jag har tränat, fixat mig och handlat på maxi, hängt tvätt och vikt tvätt, städat toaletter...check! Nu fåtölj, Veronica Maggio och bok (ja, och katt såklart!)...
fantastiskt, jävla, skitskönt - helt enkelt!
 
Ser fram emot lunch med svägerskan på Tak om ett par timmar.
En sån ljuvlig dag!
 
Kram och fin fredag till dig!
❤️

Kommentera här: