Tragikomisk matinköpsupplevelse.

 
 
Min lilla mamma och jag var igår ikväll på musikalen Aida, framförd av ES-elever på vårt fina konserthus. Härligt med musik och teater efter jobb, insortering av information, full skalle efter gårdagens schemaläggning men lite mer känsla av kontroll idag...kul men mycket. Efter ytterligare en dag bredvid känner jag ändå att ännu lite mer lossnar...det kännS så väldigt roligt:-)!
 
Ser fram emot ledighet i fyra dagar efter dagens jobb...tjoho!
Brorsan kommer så ser fram emot god mat, god dryck, sång, musik och prat med familjen. Blir fint det! Lite träning och promenader ska jag hinna med också, är tanken.
 
Var och handlade bland typ 1000 pers ytterligare tror jag...gick dock i lugn takt bland ömsom lugna, ömsom hetsiga människor där jag ibland fick passa mig för att bli överkörd av en kundvagn!  Om en vet med sig att en är tokhatare av megamycket folk så undrar jag hur det kommer sig att en inte väljer en annan matinköpsdag? Med mord i blicken borde inköpet kännas sååå tungt:-). Jag blev mest full i skratt för det blir tragikomik av det. Nåt att göra en sketch av!
 
Gymmet efteråt var väldigt skönt. Tänker att jag på drygt 1 års träning efter ganska långt uppehåll faktiskt dubblat vikterna, det är kul att känna att lilla kroppen ändå är ganska stark! Jäääääkligt skönt att använda den efter sittande dag.
 
Ha en fin påsk!
Kram Joey
❤️

Kommentarer:

1 Eva H:

skriven

Positiva härliga människa, glad påsk på dig😘

Kommentera här: