Njuta varje ögonblick.

 
 
Detta har varit en väldigt bra helg.
Gott med en dag tillsammans med min unge igår, frukost ihop, sol på trädäcket, bubbelbad, bio. En underbar heldag i lugn och rons tecken.
Har alltid älskat såna dagar, nu när jag vet att hon ska flytta inom snar framtid gäller det att verkligen njuta varje minut. Samla den inom mig, älska ögonblicken. Det gör jag❤️
 
Vaknade tidigt även idag men läste en stund innan fix och brunch med Dante o Frida på deluxe, ute i solen. Fina timmar! Pratat om filmen Danish girl, som vi såg igår. Så jäkla bra! Så modiga människor det funnits, och så fina. Det måste gjort så ont - för båda - att inse det oundvikliga. Ändå att ta sig över det och finnas där...se den!!
 
Tagit fram lite påskpynt, farmor Majas fina verk. 
Läst på balkongen med kaffe.
Nu när solen är mindre på hugget går jag och tränar. 
Tacksam för denna helg. 
För att jag fått njuta, för att jag får vara med om allt. Helt enkelt.
 
Kram❤️

Kommentera här: