Suger på karamellen.

 
 
 
Katten Tusse matchar vårt hem fint.
Viktigt ju:-)!
 
Fortsätter veckan som sig bör med sovmorgon, långkaffe, vänner, promenader, träning och bok...
Det är väldigt skönt. Föregående bok Tisdagsklubben av Anna Fredriksson, var en bra bok. I trevlighetsgenren men på sitt sätt tänkvärd. Nu en bok om adhd, föräldraskap och skuld: Ingen familj är en ö. 
Behöver varva genre, från tungt till lätt, dokumentär till roman...för att inte fastna i stämningen liksom.
 
Förresten.
Allt är klart nu, och på riktigt...
Boende till min älskade unge i stora staden. Det är kul, spännande, pirrigt och också hemskt jobbigt. Det är en process, helt klart. Och kommer att vara det ett tag...Så är livet, helt enkelt. Det är inte så mycket hon som ska lära sig leva utan mig, utan mer jag som ska lära mig leva utan henne. Tuff skit.
Det är dock några veckor kvar, tack och lov. Jag suger på karamellen....!
 
❤️

Kommentera här: