Hemligheter.

 
 
 
 
 
Hemlighetsmakeri är onekligen kul, när det gäller trevlighets-överraskningar! 
Jag tillsammans med Fridas närmsta vänner kokade ihop för fest i all hemlighet igår kväll, som litet avskedskalas. Vegetarisk chiligryta o finbak av kompisarna, dryck och quiz. 
En mysig kväll tillsammans med fina ungdomar verkligen! Hoppas min älskade unge bär med sig det som ett gott minne.
 
Idag har jag tränat, slog mitt cykelrekord igen och är jäkligt nöjd...ficke astman:-)!!!! 
Kör 40 sekunder snabb cykling, 20 SEK som en idiot typ tills milen är uppnådd. Känns som bra träning. Och så styrka, stretching och avslappning på det. Så skönt!
Jag har haft ett par nätter med slemhosta nu, som stör, men inga andningssvårigheter- då är det bagateller!
 
Ha en fin söndag!
 
Kram Joey ❤️

Kommentera här: