Bästa starten.

 
 
Vakna tidigt, ta en kaffe...
sen träning eller kraftpromenad....det är den bästa starten jag vet! 
Får lov att packa ner träningskläder till Alicante, så att det inte blir stiltje i träningen och försämring av luftvägar! 
 
Går snart in i sista semesterveckan.
Det går fort, 4 veckor. Ändå har jag hunnit både slappa, träna, läsa flera böcker, upptäcka nya saker om både mig själv och världen, ta in det som händer och uppskatta vackra byar, god mat, dryck, sambon o jag har fått tid att mysa ihop, dottern och jag har fått fina dagar och vi har haft tid att grilla och umgås med familj och vänner....skönt och härligt!
 
Jag ska öva på att inte hålla inne, stänga in.
Semesterns lärdom efter behandling! Ut med instängda känslor i primalskrik, fulgråt eller vrålsång...det som känns mår bra av att komma ut. Inte vara kvar i bröstet, som tungt tryck eller tusen fjärilar innanför huden. Svära kan jag redan, det ska jag fortsätta med eftersom en hel del kommer ut då!
 
Kram o god fredag!
❤️

Kommentera här: