Träningsasocial.

 
 
 Jag var verkligen osugen på att gå till gymmet idag. Var för sen från jobb för att säkert få träna ifred, eller möjligen med bara någon enda människa till i lokalen. SåG framför mig att det säkert skulle vimla av folk så att jag skulle få gå till den maskin som jag inte alls av fri vilja hade börjat med men som jag hade blivit tvungen till vid köbildning. Förstår ni känslan? 
ja, jag tänkte väl det. Hur svårt kan det va...?
 
Grejen var den att jag gick in i träningslokalen och där....var en enda människa till förutom jag själv!! Guldläge således för en som är grymt asocial vid träning. Det bästa jag vet är att va själv, ha lurarna i öronen och träna satan. Just nu har jag snöat in på podcasts som jag lyssnar på, som ger tankar av olika slag. Jag hälsar på övriga som tränar men trycker sen in mina lurar, höjer volymen och är i min egen svettbubbla....YES!
Damen som tränade idag verkade vara av samma kaliber som jag själv så då är det ju himla enkelt allting:-).
 
Så önskar denna asociala, lätt störda, person er en god kväll. Och natt. Om ni tycker att det är dags att gå och lägga sig nu. Det tycker snart jag. Då ska jag läsa ny bok!
 
Pöss ❤️

Kommentera här: