Tacknämlig upplevelse.

Brasmys.
Stjälpredan.
Hattprovning i källaren.
 
Näst sista gången hos sjukgymnasten idag.
Mycket verkar ändå ha hänt med kroppen dessa månader och efter all övning och träning, stretching och tankeverksamhet. Det är verkligen svårt att lära om, vill jag lova! Otroligt svårt men sakta men säkert går det. Det är bara att träna på!!
Att efter 17 år med ont i stort sett dagligen till att nu var stel men utan smärtor alla dagar i veckan- är en häftig upplevelse. Tacknämlig upplevelse. 
Golfbollen finns kvar i mitt liv men är inte längre min livlina. Unnar mig dessutom att gå till världens bästa massör någon gång i månaden, det är balsam för kroppen! Längtar till nästa gång!
 
Imorgon har jag ledig dag.
Leeedig. LEDIG!!!! Känns som ett bra beslut att ha minskat min arbetstid. Hela kroppen kommer att vinna på det, tänker jag. Hjärnan. Själen. 
 
Imorgon kväll far dottern och jag till Sthlm för ännu ett studiebesök på gymnasieskola. 
Då blir det också tid för opera och en matbit med brodern. 
 
❤️
Pöss
 
 

Kommentera här: