Mitt nya liv.

 
Ledig idag.
Mitt nya liv med 90% arbete har börjat och det känns väldigt bra:-)
Min tanke med mer ledighet Är att njuta mer, av motion, livets nycker, goda böcker och kanske en lunch på stan med mannen i mitt liv...! Det är INTE tanken att jag ska ägna mig MER att jobba hemma mer liksom, vilket skulle stjälpa tanken helt. Jag är ute efter lugnet och friden:-)
Kallt, soligt och blå himmel...vacker dag dessutom denna första dag i mitt nya liv.
 
Sov till 7, sen lugn frukost före läkarbesök avseende min mage. Utredning påbörjad för att se om det faktiskt kan va nåt annat än IBS. Prover ska tas på fastande mage nästa vecka, funderingar om det ändå kan va gluten- eller/och laktosintolerans, födoämnesallergi....vi får se. Mötte en engagerad läkare i alla fall, skönt det. Med tanke på prover som togs i maj tyder det i alla fall inte på andra tarmsjukdomar o det får en va glad för.
 
Efter promenad och lunch med sambon på stan ligger jag nu och slappar i soffan. Tar mig nog en powernap innan läsning och innan barn och ungdomar kommer hem och allt drar igång. Så...jag passar på!
 
om ytterligare några h sitter vi på tåget, dotera och jag. Hoppas på att tåget går i tid!!!
 
Kram Joey ❤️

Kommentera här: