Lilla bilen och musiknöjd.

 
Har en baktrött känsla fastän jag alls inte är det denna dag. Bara oändligt trött, Förmodligen efter smärta hela gårdagen från nacke till bäcken trots massage från både man och unge, träning och golfboll. Denna dag i stort sett samma men är i alla fall uppe, i kö till biltvätt och för att handla mat.
 
Lilla bilen är så grymt skitig så jag skäms så nu blir det supertvätt med avfettning och polering så jag stolt kan sätta mig i min lilla trogna plåtpärla!
 
Det blir en slö dag.
Nöjd med musik från gårdagen, lite jazz, lite dragspel och banjo (låter dammigt men shit vad duktiga de var!) och så god pizza med härligt gäng kulturnattsidkare innan  slutkonseRt för vår del: 50-60-talsmusik med The Legendz som hade gott sväng! Svårt att inte sjunga med:-)
 
Solen skiner, tack gode gud!
Får bli en promenad så att lungorna vaknar. De stelnar till och bråkar när kroppen i övrigt gör det. De ska nog få!
 
Kram❤️

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

👎 för smärta o seglungor.
👍 för fin plåtpärla.

Svar: Tack Anonym❤️
Johanna

Kommentera här: