Och nu skiner solen.

 
Börjar dagen med spikmatta efter att jag känt svårigheter att djupandas. Tror dock det är muskulärt och försöker så mjuka upp lite.
Spikmatta e good shit tycker jag. Drar igång cirkulationen ordentligt. känns bättre efter 10 minuter redan:-)!
 
En lugn helg, behövdes känner jag. 
Tränat, handlat och städat men inte behövt göra det inom tidsram. Tittade på melodifestivalen igår, och kände mig helt blasé. Så mycket dåligt det finns! Blev mest imponerad av snyggaste Bengtzing i sitt snaggade hår och vältränade kropp- fantastiskt läcker faktiskt. Men i övrigt? Jag förstår varför jag inte längre kollar på det helt enkelt. 
 
Mannen o äldsta bonus är på hästhopptävling nu, och jag ska strax stiga upp och börja dagen. Säkert oändligt ruskigt där, med förfruset underrede och vitnande fingrar...fuskigt...sängen är skön.
Ikväll ska vi fira bonusen då hon ju fyllt år, tacos o tårta blir det enligt beställning.
 
Dusch, frulle och promenad väntar nu.
Och kaffeinköp då jag vid maxis kassor fortfarande inte hade hittat just det i ombyggnationen...tänkte att coop ligger lika nära som att gå ett varv till. 
Och nu skiner solen. 
Bara det!
 
Kram Joey

Kommentera här: