Bok, ny taktik och nätmat.

 
Började läsa ny bok i går kväll.
En ovanlig sådan, om en mormonfamilj, där pappan är djupt troende pastor, mamman hyser tvivel och mitt i det pågående livet mister de sin lilla dotter. Kände först att jag inte skulle kunna läsa den för dess vinkling men när mamman visade sig vara en kvinna som börjat ifrågasätta det liv hon levt gav det en annan känsla.
Så jag fortsätter.
 
Ny medicin har sina sidor, som till exempel att ta den vid sängdags ger tokslemhosta (jag vet,  Visst låter det härligt?) och noll sömn. Ny ide således att efter jobb och träning köra procedur pari med innehåll och andningsgymnastik för att se om det funkar bättre. Vore trevligt för i natt önskar jag god sömn:-)
 
Vet inte om ni testat att beställa mat på nätet? Det har jag, och jag rekommenderar det verkligen. Du klickar i, betalar och hämtar en tid som du själv väljer. Minskar stress, sparar min tid...jag är nöjd och fortsätter så. När dottern kommer hem kan det bli live-matinköp bara för att vi tillsammans gillar det, men utan henne får det vara så här.
 
Nu är det kväll, dags för ingefärsvatten med citron och honung.
 
God kväll❤️
 
Johanna

Kommentera här: