Vill va tant.

 
 
Två väldigt sega, onda dagar med en mage som påverkas av hormoner och en kroppstemperatur som blir wild and crazy tack vare det tror jag...usch!!! Jag vill fan va tant gällande detta. Så. Basta!! Låt mina hormoner svalna och kroppen ingå i vila istället för detta ingenkvinnsland typ. Grrrr! Efter fulldos tabletter, ingefärsdryck och värmedyna 24 h/dygn så har jag ändå kunnat bara ligga stilla i soffan. 
 
Glad för mindre ond mage ikväll, som gjorde att jag köpte iden av dottern att åka ut på utflykt till mina gamla trakter. Picnic på Inglinge hög och en rundtur bland gamla hus med minnen. I sol. Väldigt mysigt och välgörande hur som, och för första gången på länge kände jag lugn av att komma dit. Sitta där i stillheten och se ut över ängarna. 
 
Nyvärmd värmedyna och boken Natt för gott.
Med hopp om en god dag imorgon!!
 
kram ❤️

Kommentera här: